2:7 ع کلیک کنید، پول دریافت کنید! - جویایه کار 103/2/28
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

2:7 ع
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :1
کل بازدید :4340
تعداد کل یاداشته ها : 8
103/2/28
2:7 ع

سایت‌های اینترنتی بسیاری وجود دارند که به ازای کلیک‌های شما بر روی تبلیغاتشان و مشاهده آن‌ها به مدت معین به شما پول می‌دهند. این‌گونه سایت‌ها به منبع درآمد بسیاری از کاربران اینترنت تبدیل شده و عنوان تجارت خانگی (HC) را به خود اختصاص داده‌اند. سایت‌های HC روش‌های مختلفی را برای  کسب درآمد کاربران در نظر گرفته‌اند، در ادامه به چند روش معمول به صورت مختصر اشاره می‌کنیم:

Paid to Click : در این روش که به PTC نیز معروف است شما باید بر روی تبلیغات سایت مورد نظر کلیک کرده و آن را به مدتی که برای آن در نظر گرفته شده تماشا کنید. قبل از کلیک بر روی تبلیغات می توانید مدت زمان مشاهده آن و پولی که بعد از مشاهده دریافت می‌کنید را ببینید. بدیهی است با کلیک بر روی تبلیغی که مدت زمان مشاهده آن‌ها بیشتر است پول بیشتری نیز دریافت می‌کنید.
Paid to Sign up : این روش به PTS معروف است. سایت های HC در این روش به شما به ازای ثبت‌نام در سایت‌هایی که خود آن‌ها معرفی کرده‌اند به شما پول می‌دهند. درواقع این پول حاصل قراردادی است که بین سایت‌های پرطرفدار و پربازدید و سایت‌های نوپا و ناشناخته بسته می‌شود. با این کار تعداد کاربران سایت ناشناخته نیز افزایش می یابد. قبل از ثبت‌نام در سایت معرفی شده نیز می‌توانید پولی را که بابت آن دریافت می‌کنید مشاهده کنید. سایت‌هایی که ثبت‌نام در آن‌ها دشوارتر است پول بیشتری را به همراه دارند.

jillsclickcorner.com

سایتی خوب در زمینه PTS

Referral : روش Referral مهم‌ترین روش کسب درآمد در سایت‌های HC است. در این روش شما باید افرادی را به سایت مورد نظر جهت ثبت‌نام معرفی کنید. این معرفی هم می‌تواند از طریق ارسال ایمیل باشد و هم از طریق کلیک بر روی بنری که شما آن را در وبلاگ و یا وب‌سایت خود قرار داده‌اید. اگر کمی در این روش ابتکار به خرج دهید می‌توانید بدون صرف وقت، پول قابل توجهی کسب کنید!  چرا که با معرفی افراد، دیگر خود شما نیازی به این ندارید که هر روز به سایت مورد نظر سر بزنید و با کلیک بر روی تبلیغاتشان و صرف وقت طولانی به کسب درآمد بپردازید. درصدی از درآمد افرادی که شما معرف آن‌ها هستید به شما تعلق می‌گیرد! بنابراین شما می‌توانید با معرفی افراد زیاد حتی یک درآمد ماهیانه ثابت برای خود دست و پا کنید.

ptsu

بهترین سایت Referral

3 روشی که نام برده شد مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد در سایت‌های HC هستند، ولی در زمان استفاده از آن‌ها با نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • نکته اول: برای کار کردن با این‌گونه سایت‌ها شما باید دارای یک حساب بانکی در یکی از بانک های اینترنتی باشید. بانک e-gold یکی از معروف‌ترین و معتبرترین بانک‌های اینترنتی است که تمام سایت‌های HC نیز با آن در ارتباط هستند. شما می توانید به‌صورت رایگان در این بانک حساب باز کنید. Paypal نیز یکی دیگر از بانک‌های معتبر است که سایت‌های بسیاری با آن در ارتباط هستند. ثبت نام در Paypal نیز رایگان است.
  • نکته دوم: در انتخاب سایت‌های HC باید خیلی دقت کنید. در واقع باید به سابقه و اعتبار آن توجه داشته باشید چرا که سایت‌های متقلب نیز در این زمینه فعالیت می کنند.
  • نکته سوم: شما نمی‌توانید هر میزان مبلغی را از سایتی که با آن کار می کنید به حساب خود منتقل کنید. در واقع سایت‌های HC برای شما یک حد نصاب در نظر گرفته اند. مثلا اگر درآمد شما و پولی که کسب کرده‌اید کم‌تر از 2 دلار باشد نمی‌توانید آن را برداشت کنید. بنابراین باید قبل از ثبت‌نام به این نکته خیلی توجه کنید. سایت‌هایی که حد نصاب بسیار بالایی را برای کاربران در نظر می‌گیرند مناسب نیستند و ممکن است متقلب نیز باشند.
  • نکته چهارم: سایت‌های بسیاری در کشور ما وجود دارند که پول موجود درحساب e-gold و paypal شما را به پول رایج کشور تبدیل می‌کنند، ولی باید توجه داشته باشید که سرویس‌های PayPal و e-Gold تدابیر امنیتی شدیدی را برای استفاده از سرویس خود در نظر گرفته‌اند تا بدین وسیله بتوانند از حساب شما محافظت کنند، ولی باید به خاطر داشته باشید که ما در یک کشور تحریم شده به سر می‌بریم و استفاده از این سرویس‌ها برای ما ممکن نیست، بنابراین باید با استفاده از تغییر IP به آن‌ها دست پیدا کنید. پس بسیار مراقب باشید زیرا این سرویس‌های در صورت کوچکترین شک به رفتار شما حساب کاربری و پول موجود در آن را مسدود می‌کنند

90/12/10::: 6:22 ع
نظر()